20-10-2011 - Reisverslag uit Santa Cruz, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu 20-10-2011 - Reisverslag uit Santa Cruz, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu

20-10-2011

Door: ireneennick

Blijf op de hoogte en volg Nick

20 Oktober 2011 | Portugal, Santa Cruz

Na een zware nacht met een musquito-familie op onze slaapkamer besloten wij vandaag maar kalm aan te doen en niet met de trein/metro naar Lissabon te gaan. Tenslotte is 2 uur slaap zelfs voor ons te kort om optimaal te functioneren!
Dus op ons gemakje ontbijten en naar Santa Cruz gereden om daar een heerlijke strandwandeling te maken en weer helemaal helder te worden. Aan het einde van onze wandeling mocht Nick nog even naast de burgemeester op het bankje zitten (zie foto).
Hierna door naar Torres Vedras, waar we heerlijk in het oude stadsdeel hebben gewandeld en hebben genoten van de oude panden. Na een lekker ijsje zijn we weer naar huis gereden, waar wij nu genieten van een wijntje en een biertje. Ach, wat is het leven van een toerist toch zwaar!!!
Nick plaatst zo nog even de foto's.
Tot morgen, Irene & Nick

• 20 Oktober 2011 - 19:11

Diny:

o, o, wat hebben jullie het zwaar met die muskieten, valt niet mee daar met al dat vee in je slaapkamer. Strandwandeling bij die mooie weer is toch ook heerlijk. Wie is de Burgemeester van die twee op het bankje? Ik hoop dat jullie vannacht beter zullen slapen, echt tot rust komen om morgen weer mooie dingen te bekijken. Warme groet van deze kant.

• 20 Oktober 2011 - 19:27

Jose:

ik hoop dat Nick een goed gesprek heeft gehad.
    een goed gesprek doet wonderen.
    dat strand ziet er heerlijk uit, zijn nu alle muggen weggewaaid?
    morgen weer een mooie fijne ontdekkende spannende leuke gezellige culturele en culinaire dag.

• 20 Oktober 2011 - 19:41

Ben En Carla De Geus:

Als wij heel eerlijk zijn vinden wij Nick die naast de burgemeester op het bankje zit er toch beter uitzien zoveel menselijker. Jammer van de overlast van de familie Musquito, maar een troost in de plaatselijke supermercado hebben ze daar een heel mooi apparaatje voor (een stekker voor in het stopcontact met iets erin en echt het helpt). Helaas ben ik de naam vergeten maar het is een verpakking van groen en zilver (met navullingen en volgens mij van de firma Bayern er de naam Raid stond op. Het heeft ons enorm geholpen daar en wij hebben het ook mee naar huis genomen, maar helaas heb ik de verpakking weggegooid. Fijn om te lezen dat jullie een fijne strandwandeling hebben gemaakt en toch nog wat van Torres Vedras hebben gezien. Wij zijn heel erg benieuwd wat de dag van morgen jullie gaat brengen, en kijken met heel veel belangstelling uit naar jullie verslag.

Ben en Carla, en nu ook een pootje van Boy want die hoort deze week niets anders als het woord Portugal en dan hij alvast voor de deur liggen.

• 21 Oktober 2011 - 06:18

Han En Marianne:

Was jullie plan de campagne gelukt voor die muskieten?
    Lekker geslapen vannacht??
    De wandeling langs het strand zal jullie goedgedaan hebben.
    Nick je steekt goed af en ben veeeeel interessanter dan de burgemeester hoor!
    Blijf vooral lekker genieten !!!

• 22 Oktober 2011 - 11:55

Tonny:

Bueno de mosquito, wat heeft Portugal toch veel te bieden!! geen kip op het strand, lijkt Zandvoort wel! Portugal houdt ook van blauw, net als............!!!
    Nick, wat een geweldig burgervader zou jij zomaar geweest kunnen zijn. hetzelfde postuur, de ontspannen houding. Alle kwaliteiten heb je!!
    weer uitgerust??
    Liefs Toontje