Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nick Laan - WaarBenJij.nu Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Madrid

Blijf op de hoogte en volg Nick

26 Juli 2018 | Spanje, Madrid

Een zeer rustige tocht naar Madrid.
Het centrum was een chaos, maar daar houdt Nick wel van.
Dus hoppa, naar het Koninklijk Paleis. Het heeft ruim 4.000 kamers! Je zou elkaar zomaar kwijtraken, haha
Ook de cathedraal er tegenover was prachtig! Wat is hier een geld in gestopt zeg. Als je bedenkt hoe laag de lonen hier zijn, is het bijna beschamend.

We hebben ons hotel weer gevonden, zijn uitgebreid uit eten geweest voor 14 euro. En hebben vervolgens de ober 20 euro fooi gegeven. Dat voelde weer goed.

Morgen op naar Sevilla.
Groetjes, Irene en Nick

• 27 Juli 2018 - 05:21

Sija:

Madrid is inderdaad heel erg mooi, Ik zag op het kaartje Toledo, moet ook heel erg mooi zijn, nog een fijne reis en geniet van het mooie Spanje

• 27 Juli 2018 - 05:48

Marianne:

Mooi dat jullie deze mmoie gebouwen stad hebben gezien. Daar is dan tijd voor als je de reis zo plant. Nog een hele mooie reis. Liefs

• 27 Juli 2018 - 06:03

Jose:

Wat een mooi groot overdadig paleis, je zou maar naar de wc moeten, en hem niet kunnen vinden zo snel, be. Je zit nu midden in Spanje, zal ook wel heet zijn.als je nog aparte kruiden tegen komt, ik houd me aanbevolen.wel fijn dat jullie lekker rustig aan doen.lekker blijven genieten!

• 27 Juli 2018 - 08:00

Tonny:

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met Nick!!! zelfs de drukte van Madrid in. En dan toch 2 hele mooie gebouwen zien . De 1 uit het rijke Roomse leven. Waar deden ze het toch allemaal van he!! En dan een paleisje, zooooo groot. Hoe kan ik toch laten zien hoe machtig en rijk ik ben. Maar jullie kunnen er lekker van genieten. Want zoiets wordt nooit meer gebouwd. En wij genieten er van door jullie foto's en verslagen. geweldig die fooi ten opzichte van je maaltijd!!! en vandaag weer verder afzakken naar Sevilla. Lijkt me ook een geweldige stad. Dus schroom niet hier kerken en paleizen te bezoeken.....
    veel liefs van Toontjex

• 27 Juli 2018 - 10:29

Coby Linders:

Wat heerlijk voor jullie en interessant, echt genieten samen van onze mooie wereld. Geweldig voor de ober, lekker thuiskomen voor die man. Ooit had ik een gesprek met n arme student, die n klein bosje bloemen meebracht. Voor ons fijne gesprek heb ik hem toen 25 euro gegeven! En dat voelt nog steeds heel goed en leuk. Dus welldone , lieve groet 37 graden