Zaterdag 11 augustus - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 augustus - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

11 Augustus 2018 | Portugal, Tavira

Een paar rustige dagen achter de rug wegens de piep.
Het is zoals het is.
We hebben genoten van het zwembad en Nick heeft heerlijk liggen lezen. Het is ook een prachtig huis en ook de tuin is top.

We zijn nog een dagje naar het dorpje Olhao geweest. Een schilderachtig haventje, veel drukte met toeristen dus niet te lang gebleven maar wel leuk.

Gisteravond zijn we heerlijk uit eten geweest in Tavira waarbij we zin hadden in een lekkere steak. Nou, op de foto zien jullie dat dat gelukt is haha

Vanochtend pakken we in. Om 1000 uur moeten we het prachtige vakantiehuis opleveren en dan beginnen we aan onze terugreis.
Vandaag trekken we 600 km naar Noord Spanje. Prima te doen dus.
Lieve groeten,
Irene en Nick

• 11 Augustus 2018 - 08:03

Marianne:

Jammer van de piep maar heerlijk bij en in het zwembad bij dat mooie huis. Een goede terugreis. Liefs

• 11 Augustus 2018 - 08:20

Anneke:

Goede terug reis en welkom thuis
    Ben blij dat jullie toch nog een fijne vakantie hadden ondanks de piep
    Anneke en Ab

• 11 Augustus 2018 - 09:19

Sija:

Lieve Irene en Nick, een heel fijne terugreis, doe maar kalm aan.

• 11 Augustus 2018 - 13:05

Tonny:

Heerlijk weer wat te vernemen. Ik dacht eerst, O, die hitte, toen dacht ik O, die branden.
    Maar het was dus, O, die piep. Wat fijn dat het verder zo goed gegaan is he Nick. Nu even pas op de plaats moeten maken. vervelend voor je/jullie. gelukkig toch lekker genoten van het zwembad, en een heerlijk klein (!) stukje vlees. Toch nog even een schilderachtig haventje gezien. Dus toch volop genoten van de vakantie. Gelukkig!! en dan nu de terugreis. AUB heel voorzichtig, want we hebben jullie gere weer heelhuids thuis.
    een hele, goede, veilige terugreis toegewenst. Wacht jullie bericht weer even af.
    Heel veel liefs van Toontje

• 12 Augustus 2018 - 06:57

Jose:

Een mooie vakantie was het, lekker zonnetje, gezelligheid met bezoek en een vervelende piep.Toch lekker genoten. En nu rustig in stapjes terug naar huis. Ook daar nog even van genieten.see you