Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nick Laan - WaarBenJij.nu Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Sevilla

Blijf op de hoogte en volg Nick

27 Juli 2018 | Spanje, Sevilla

Vandaag een zware dag, na een nacht slecht slapen.
De reis naar Sevilla ging goed, langs mooie rustige wegen, zie foto
Wij reden naar het centrum van Sevilla waar het door ons gereserveerde hotel zou zijn.
Het bleek niet te vinden en na een verkeerde afslag kwamen we terecht in zeer smalle straatjes. Ongeveer 1.70 breed en dat is onze auto ook. Met ingeklapte buitenspiegels heeft Nick er doorheen gemanoeuvreerd! Na 10 minuten ademloos wringen, kreeg hij ons er weer uit, gauw naar een grote parkeerplaats waar we even water dronken om bij te komen.
Ons hotel bleek na onderzoek niet per auto bereikbaar. Dat is dus niet handig geweeest van ons. Ter plekke besloten we een hotel buiten de stad te zoeken en zijn terecht gekomen in een chique hotel bij het vliegveld van Sevilla.
Het is zoals het is.
Nu lekker bijkomen aan de bar, en morgen op weg naar het vliegveld Faro (Portugal) om Syl en de kids op te pikken.
En daarna lekker naar het vakantiehuis.
Lieve groet, Irene en Nick

• 27 Juli 2018 - 16:16

Jose:

Ik zie geen mooie weggetjes, maar die denk ik er wel bij.
    Fijn een lekker bed in een goed hotel.
    Lekker bijkomen, en morgen begint het: haha.
    Liefs jose

• 27 Juli 2018 - 19:31

Sylvia :

Kijk! Mooie reis tot nu toe gehad. Tot morgen

• 27 Juli 2018 - 19:52

Marianne:

Jeetje wat een spannend gebeuren.nu een fijn hotel. Lekker slapen straks en morgen het laatste stukje.

• 27 Juli 2018 - 23:08

Tonny:

Geen lekker bed, of te warm, en daardoor slecht geslapen? fijn dat de reis naar Sevilla zo goed verlopen is. Maar dan je hotel kwijt, slordig he. O, Nick wat ben je toch een kanjer dat je de auto zo door de straatjes geloodst hebt!!!! Peentjes zweten. Kan me voorstellen, even bijkomen. wat een hachelijk avontuur.!!! goede oplossing gevonden, jullie zijn niet voor 1 gat te vangen!! en hopelijk nu lekker slapen. en dan naar Portugal!!! heej, ik heb zeker even niet opgelet, ik dacht dat Maartje naar Portugal zou komen. maar het is Sylvia met de kids. En dan heerlijk genieten van elkaar, het mooie Portugal, en het lekkere huisje.!!
    liefs, Toontje

• 28 Juli 2018 - 05:07

Sija:

Jullie zijn in Sevilla geweest, geweldig toch, fijne reis morgen.

• 28 Juli 2018 - 11:00

Coby Linders:

Wat een spannend reisverslag en gelukkig weer bijgekomen. Veel plezier met jullie gezins rijkdom. Lieve groet na een dag van 39 graden ook nu even bijkomen met een buitje van n paar druppels. Vandaag maar 28 graden, lekker fris!