Tavira 5 augustus - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu Tavira 5 augustus - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Tavira 5 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

05 Augustus 2018 | Portugal, Tavira

Gisteren zijn we naar de kustplaats Alvor gereden. Heerlijk langs het strand gelopen en lekker sardientjes op toast gegeten. Nick heeft zitten smullen! Zie foto

Vandaag veel gezwommen om koel,te blijven. Aan het einde van de middag zijn we het oude deel van Tavira ingegaan. Met een brug uit de Romeinse tijd. En een prachtig park met schitterende bloemen.
Met een temperatuur van 40 graden was het goed toeven in de schaduw van de bomen!

Daarna heerlijk wezen eten bij Indian Curry. Wij houden wel van lekker pittig, mmmmmm
Kijk ons maar smullen op de foto’s

Topdag, ook de piep in het hoofd van Nick werkte vandaag goed mee en daar zijn we blij mee.
Lieve groet, Irene en Nick

• 05 Augustus 2018 - 21:04

Jose:

Heerlijk om te lezen dat het een goede dag was, veel gezien, leuke waterschildpadjes, en een lekker zwembad om af te koelen.En lekker eten!
    Hier is het ook genieten, lekker zonnetje, spartelen in het water, salades eten en zelfs af en toe een ijsje! Blijf lekker genieten!

• 06 Augustus 2018 - 05:10

Marianne:

Oh wat een mooie tocht ! En met Nick ook goed ! Lekker uit waaien oo het strand , sardientjes eten mooie dingen zien en warm weer wat jullie heerlijk vinden. TOP gewoon lekker blijven genieten.

• 06 Augustus 2018 - 08:27

Tonny:

heej lieverds, dat gaat lekker he!! het zal maar je vakantie zijn!!! Wat een mooie bloemen! je kan aan de rivier zien onder de oude bruggen, dat het ook daar laag water is. dat kan ook niet anders dan met 40 graden!. en niets zo lekker dan dan onder bomen zitten. Ervaren wij hier ook. En jij heerlijk zwemmend in het zwembad, Irene. heerlijk!! Ik ben zooo blij dat het met Nicky's koppie goed gaat!! Blijf lekker genieten en laat ons weer heerlijk mee genieten. Liefs, Toontje