15-10-2011 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu 15-10-2011 - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Nick Laan - WaarBenJij.nu

15-10-2011

Door: ireneennick

Blijf op de hoogte en volg Nick

15 Oktober 2011 | Portugal, Lissabon

Lieve Mensen,
Wij zitten hier te genieten in de meest luxe bungalow, die wij ooit gezien hebben!
De reis is prima gegaan. OOk de gehuurde auto stond klaar op het vliegveld van Lissabon. Maar zelfs met het navigatiesysteem was de bungalow niet te vinden. Irene heeft dus een intieme band (ahum) opgebouwd met een zekere Nelson, die huisbeheerder is door de man 8 (jawel) keer te bellen! Maar uiteindelijk is het dus toch gelukt. We hebben net heerlijk een wijntje zitten drinken op het terras en lekker samen gekookt. Dus nu gaan we genieten van thee met chocolade en plannen maken voor morgen.
Als Nick het snoertje kan vinden tussen fotocamera en pc, zal hij zo nog een paar foto's bij plaatsen.
Voor nu, tot morgen,
Irene & Nick

• 15 Oktober 2011 - 20:13

Debster:

Dus veel toeristische routes genomen.
    Irene heeft de Tom Tom toch niet ingesteld, hè. Dan krijg je een Ireen Ireen en kom je nooit ergens aan. Haha. Lang leve die Nelson, die nu genezen is en zijn beklag gaat doen bij Carla. Stomme toeristen, denkt hij. Maar jullie zijn er. Dat is het belangrijkst..

Geniet lekker en veel plezier morgen.
    Trouwens, de bungalow ziet er werkelijk top uit. Zal t onthouden, zeg.

X ons

• 15 Oktober 2011 - 20:13

Debster:

Dus veel toeristische routes genomen.

Geniet lekker en veel plezier morgen.
    Trouwens, de bungalow ziet er werkelijk top uit. Zal t onthouden, zeg.

X ons

• 15 Oktober 2011 - 20:15

Nogmaals Debster:

Uh, had weinig geduld. Tikte iets te vaak 'reactie plaatsen' in. Vandaar 2x.

Volgende x meer geduld. Beloofd.
    Doeiiiii

• 16 Oktober 2011 - 05:59

Sija En Kees:

Lieve Irene en Nick, wat een mooie bungalow, ik mis de foto.s van jullie slaapkamer, en leuk zo,n zwembadje in de tuin Volgens mij hebben jullie mooi weer, geniet er van en probeer ook een beetje uit te rusten groetjes Sija

• 16 Oktober 2011 - 07:44

Diny:

De mooiste dingen zijn soms moeilijk te vinden in het leven zo ook met deze mooie bungalow, echt balen dat zoeken maar ja nu heb je ook wat. Hoop dat jullie een hele goede nacht hebben gemaakt in mooi, goed, lux bed. Geniet van jullie nieuwe dag en van hopelijk mooi weer. Waar gaat de reis vandaag naar toe?

• 16 Oktober 2011 - 08:24

Anneke:

Goedemorgen Nick en Irene
    Wat een mooie bunglow ,
    Geniet er maar lekker van en rust goed uit een week is zo voor bij.
    Anneke

• 16 Oktober 2011 - 10:30

Marianne:

Prachtige bungalow en ach dat je over de reis iets langer doet.......
    Heerlijk wijntje nadien cholcolade en genieten maar!! En alles weer vergeten.
    Liefs uit een zonnig Houten.

Ps ik zit ook heerlijk in de zon in de tuin!

• 17 Oktober 2011 - 06:40

Lianne:

Wow, wat een mooie bungalow.
    Veel plezieren lekker genieten.

xx van mij

• 17 Oktober 2011 - 10:23

Emily:

Wow, dat ziet er goed uit! Ben nu redelijk jaloers....
    Zijn jullie al in Lissabon geweest? Ben erg benieuwd hoe het daar is.

Veel plezier nog!
    groetjes

• 17 Oktober 2011 - 10:29

Tonny:

Ha Irene en Nick
    fijn dat de reis goed is gegaan En ontzettend leuk dat jullie de bungalow ook gevonden hebben!!! sprak je in het Portugees met de huisbewaarder, Irene?
    wat ziet het er geweldig uit, lijkt wel een beetje op ons verblijf in de Pipowagen, dit vinden Irene en Nick heeeeeeel leuk!!!
    lieve mensen lekker genieten van al wat Portugal te bieden heeft. en fijn Nick, dat je het snoertje gevonden hebt, zo wordt het voor ons ook weer volop genieten.
    Liefs Tonny en George