Zaterdag 28 juli 2012 - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu Zaterdag 28 juli 2012 - Reisverslag uit York, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Nick

28 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, York

Vandaag hebben we een heerlijke dag gehad. Geen reisdag, maar lekker rond kijken in de stad York. Wij bezochten een prachtige kathedraal met een geweldig mooie doopvont en mooie glas in lood ramen.
Daarna liepen we buiten ineens tegen het Castle Museum aan, wat betekende dat wij terug gingen in de tijd. We zagen kleding en transportmiddelen vanaf de middeleeuwen. Hartstikke leuk om te zien.
En na afloop stond buiten een leuk ijswagentje op ons te wachten!
Na het beklimmen van de plaatselijke Uitkijktoren gingen wij even terug naar onze kamer in het hotel, nr. 27. Wij moeten 34 treden klimmen (lift werkt niet) maar dan heb je ook wat! een prachtig uitzicht over de stad vanaf de torenkamer-suite. Puur genieten.
Maar het meeste genieten wij vandaag van het geluk van Pieke en Edwin, die vandaag de trotse ouders van Thieme George zijn geworden! Wij leven helemaal mee met oma Tonny en Opa George, want nu weten wij hoe vreselijk ontroerend en leuk dit allemaal is!
Morgen vertrekken wij uit York op weg naar Llangollen en we zijn benieuwd wat die dag ons weer gaat brengen.
Lieve groet van Irene en Nick

• 29 Juli 2012 - 00:33

Tonny:

Wat een heerlijk reisverslag Irene en Nick!!! Deze lijsten wij in als trotse oma en opa!!
    Wat een verschillende werelden zo naast elkaar hé, en dan toch zo mooi verbonden met elkaar.
    Dat is genieten!!
    ik hoop jullie foto's weer te mogen zien. want jullie zien me toch veul moois hè!!
    en dan zo'n torenkamer, en terug in de Middeleeuwen, weer een mooie kathedraal. feest!!
    ook wij zijn hartstikke benieuwd naar de reis van morgen.
    Op naar Llangollen!!!
    en ik...zou zo wel weer naar onze kleinzoon toe willen.
    Maandag gaan we weer, want George moet natuurlijk de kaartjes regelen. Wij offeren ons graag op!!!!
    Yes!!
    Een harte groet vanuit Hurwenen
    van Oma Tonny en Opa George

• 29 Juli 2012 - 08:20

Marianne:

Hallo vakantiegangers,

Heerlijk zo'n niet reisdagje. En ben je als echte jonkvrouwe gekleed gegaan?
    Wat een mooie foto's weer en hierop is zeker te zien wat eens schoons daar is.
    Mooie blauwe schaal in laten pakken? En genoeg sport gehad zo te lezen! Het ijsje is er zeker weer af.
    Lieve mensen ook ik ben weer benieuwd naar het volgende verslag.
    Heel veel plezier.

Liefs Marianne

• 29 Juli 2012 - 16:14

Diny:

Prachtig die schaal zou zeggen inpakken en mee nemen? Moet kunnen, staat mooi bij jullie in de gang? Wat een leuk ijskarretje, smaakte het ijs ook? Het is echt genieten om zulke mooie dingen te kunnen zien. Intense gevoelens van Oma zijn kan ik ook delen, zo heel, heel bijzonder en dat gaat mee waar je ook gaat.

• 29 Juli 2012 - 22:38

Jose:

wat een mooie dingen zien jullie.
    ja die trap, dat is een kleine bijkomstigheid, die kunnen jullie aan.
    dan heb je wel een ijsje verdiend, nietwaar?
    mooi weer bij jullie?
    hier alweer alles ondergelopen, gisteravond.
    en nu wacht ik op weer een nacht dweilen.
    en zo genieten we met zijn allen.

• 30 Juli 2012 - 13:42

Mirjam:

Wat een leuk en gezellig reisverslag! Lekker makkelijk om te lezen en mét ondersteuning van plaatjes! Hoe makkelijk wil je het als lezer hebben?! hihihi.
    Zo kijkend op de foto's, doet het weer ook goed zijn best. Klopt dat? Niet zo'n typisch gevalletje van: 'best zonnig voor PIEPweer'. ;-)

Hier is het sinds zaterdag weer wisselvallig. Droog, regen, zonnig, onweer, hagel, what ever!

Geniet van alle mooie dingen om jullie heen. Het ziet er prachtig uit!

Ik kijk uit naar het volgende bericht.
    liefs,
    Mirjam