Zaterdag - Reisverslag uit Moncalieri, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Moncalieri, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Nick

08 Augustus 2015 | Italië, Moncalieri

Met weemoed hebben wij ins vakantiehuis opgeruimd en alles in de auto geladen. Ons verblijf in Colle zit er weer op en nu gaan we in drie dagen 1.500 km overbruggen.
We nemen de kustroute langs Pisa (even gezwaaid naar de toren) en rijden in de hitte van 39 graden door tot een dorpje onder Turijn: moncalieri
We worden ontvangen door Andreas, een uiterst vriendelijke man die ons het appartement laat zien. Blijkbaar hebben we niet zo gied gekeken toen we dit twee maanden geleden reserveerden, dus nu beschikken we ineens over een huiskamer, een keuken, een badkamer en een verdieping met slaapkamer. Zie foto
Ha ha en dat terwijl wij gewoon wen hotelkamer verwacht hadden!
Savonds lopen we het dorp in en gaan heerlijk uit eten bij de plaatselijke Italiaan. Dus genieten van proscuitto, melone, spaghetti etc. We vinden dat we verschrikkelijk boffen in het leven!
Morgen weer vroeg op want dan moeten we tot onder Parijs komen bij ons volgende hotel.
Lieve groetjes, Irene en Nick

• 09 Augustus 2015 - 09:29

Marianne:

Hoi hoi,

Haha dat is een goede! Voor 1 nacht zo'n appartement geboekt maar wat maakt het uit lekker gegeten en in de tuin gezeten.
    Tja aan de mooie vakantie is helaas het einde in zicht. Jammer voor jullie maar blijf nog heerlijk genieten want jullie komen nog mooie stukken tegen.
    Oh geen foto dat je de toren omduwt!?!?
    Een goede terugreis en alle liefs.

Marianne

• 09 Augustus 2015 - 09:51

José:

mooi hout is niet lelijk, vinden jullie ook niet.?
    Maar als je lekker kunt uitrusten eten en slapen kun je prima aan het volgende stuk beginnen.
    Mooi weer nog bij jullie, op dit moment hier ook al 17 graden dus wordt een mooie dag.
    Doe rustig aan met rijden want er schijnen meer mensen deze kant op te komen!!!

• 09 Augustus 2015 - 16:40

Tonny:

wat zijn jullie toch een bofferds, zo lekker de ruimte in jullie hotelkamer!! was het ook nog goed slapen daar?? nu weer op weg naar jullie eigen stek. maar nog lekker genieten onderweg van al het moois wat zich aandient onderweg. dat wordt weer wennen thuis met zelf koken........ !!! Lieverds, doe voorzichtig he, want we hebben jullie heel graag weer heelhuids thuis.

• 09 Augustus 2015 - 17:00

Jeroen, Sylvia En Esmée:

Wat gaat dat snel voorbij zo'n vakantie! Geniet nog even van jullie terugreis en tot gauw.

• 10 Augustus 2015 - 07:26

Sija:

Nog een klein stukje, en dan zijn jullie weer lekker thuis.