Zondag 26 juli - Reisverslag uit Colle di Val d'Elsa, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu Zondag 26 juli - Reisverslag uit Colle di Val d'Elsa, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Zondag 26 juli

Blijf op de hoogte en volg Nick

26 Juli 2015 | Italië, Colle di Val d'Elsa

Vandaag een heerlijke rustdag gehouden.
We waren het ook helemaal zat na 3 lange dagen in de auto zitten.
En wat hebben we genoten: uitslapen tot 06.00 uur (zitten nog vast in ons systeem van werkdagen), uitgebreid koffie en thee op het terras, een heerlijk ontbijtje gemaakt en heeeeeeeel lang zitten lezen, ha ha. Zo fijn dat we weer de rust vinden om een lekker boek te lezen. Dat is puur genieten voor ons.
Signorina Anne kwam nog even op de koffie om te vragen of alles zo echt in orde was voor de kleine bambino die woensdag komt. Ha ha, ze is bezorgder om Esmee dan om ons!
De temperatuur steeg vanmiddag naar 36 graden, dus zijn we een lekker Italiaans ijsje gaan eten in het dorp: hazelnotenijs, pistache, stracciatella, en ananasijs. Verrukkulluk!
Wel even doorbikkelen om in de auto te stappen want die gaf aan dat het 41 graden was, poeh! Maar het lekkere ijs maakte alles weer goed.
We voegen dit keer ook wat foto's bij zodat jullie een indruk hebben.
Lieve mensen, dank voor jullie reacties, dat is erg gezellig om te lezen.
Met een warme vakantiegroet,
Irene en Nick

• 26 Juli 2015 - 20:37

Sylvia:

Wat een mooie stoel! Rust maar lekker uit, straks een paar dagen drukte hihi

• 26 Juli 2015 - 21:01

Sylvia:

Nog meer mooie plaatjes en spullen! Ik was te snel met reageren volgens mij...

• 26 Juli 2015 - 21:55

Diny:

Dat klinkt echt als vakantie om zes uur op.........
    Toch heerlijk zo rust dag, lezen, niets doen, niets hoeven, samen zijn op jullie mooie landgoed, door de zon verwarmd.
    Voor Esmee staan de spulletjes klaar, ja dat is oma en opa zijn ......dat je zelfs op vakantie een kinderbedje reserveert. Genieten met elkaar.

• 26 Juli 2015 - 23:06

José:

wat ziet het er mooi uit, fijne tuin, druiven: ik heb dit jaar 1 zielig trosje, en lekker schaduw bij de boom.
    Beestjes?????

• 26 Juli 2015 - 23:56

Tonny:

Dit is echt vakantie vieren he. !!! Gewoon een boek lezen, niets hoeft. en dan aan het Italiaanse ijs. Het water loopt ons uit de mond. Alleen al bij het lezen daarvan. Laat het jullie goed doen!!! Liefs, Tonny

• 27 Juli 2015 - 00:05

Maartje:

Dat ritme blijft waarschijnlijk. Geeft niks lekker rustig aan doen en boeken verslinden!
    Geniet maar lekker, jullie hebben het verdiend!

• 27 Juli 2015 - 07:28

Sija:

Wat fijn dat jullie goed weer hebben, hier is het niet zo lekker en wat een leuk huis. geniet maar lekker van alles, eten, drinken lezen en over een paar dagen weer lekker knuffelen Sija

• 27 Juli 2015 - 09:34

Coby Linders:

Goedemorgen lieve mensen, de warmte straalt al van de foto,s af. Heerlijk om te zien. Lekker genieten, moelkes Coby

• 27 Juli 2015 - 20:15

Marianne:

Hoi hoi,

Klinkt goed daar! Genieten maar! Er zijn heerlijke restaurantjes in colle val d'elsa. Mogen wij ook een beetje warmte en zon? Liefs