Vrijdag 3 augustus 2012 - Reisverslag uit Pembroke, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu Vrijdag 3 augustus 2012 - Reisverslag uit Pembroke, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Vrijdag 3 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Nick

03 Augustus 2012 | Verenigd Koninkrijk, Pembroke

Lieve mensen, gelijk een verslag van vandaag typen want je weet maar nooit wanneer je weer kunt beschikken over internet.

Vanochtend was het droog weer met een waterig zonnetje maar daar waren wij al heel blij mee.
Dus na het ontbijt gingen wij op weg naar Pembroke Castle. Een prachtig kasteel uit 1200. Natuurlijk niet meer in tact maar je kon nog wel de torenkamer beklimmen en genieten van een prachtig uitzicht!
We liepen over de vestingmuren van toren naar toren. Best spannend zeg! En Nick is helemaal in de kerkers geweest waar ze de gevangenen in gooiden. Het was er donker en nat en koud, kortom: Irene bleef boven de grond!!
Maar geweldig om daar te lopen waar mensen van zovele jaren geleden geleefd hebben. Dat is een heel aparte gewaarwording.

Vanuit Pembroke zijn we doorgereden naar Tenby. Een kustplaats met veel toerisme voor surfers etc. Lekker rondgelopen en heerlijk buiten zitten lunchen. Het is inmiddels 17 graden en we kunnen ons geluk niet op!!

's middags rijden we langzaamaan terug naar ons hotel en zien ineens een bord van een dierentuin. Dat willen we ook wel eens meemaken. Dus hup, zonder jas (tenslotte harstikke mooi weer volgens de Engelsen) de dierentuin in. We lopen nog niet bij de eerste weide met lama's of de regen komt weer met bakken naar beneden! Ach, ach, het is ons deze vakantie niet gegund. Maar bij de pakken neer zitten heeft geen zin. Bovendien waren er geen pakken te vinden, dus........
Gewoon doorlopen, net zoals alle dieren in de regen. Prachtige paarden gezien. En apies kijken. En eigenwijze kangeroes. En mooie pauwen. Altijd leuk.

En dus in de regen op weg naar het hotel. We krijgen eindelijk de beschikking over internet en besluiten eerst maar het reisverslag in te typen. Dan kunnen we daarna nog even de bar in. En dat laatste is precies wat we nu gaan doen.
Groetjes, Irene & Nick

• 03 Augustus 2012 - 18:13

Jose:

zo zo zo , dat is een nat verslag, maar wel weer mooie leuke ontwapenende interessante vrolijke dingen meegemaakt en gezien.
    maar jongens ik heb hier ook al twee keer de keuken onder water gehad dus ik doe gewoon mee met jullie.
    ik merk dat de reactie niet altijd door komt ,nu mist iedereen wel de discussie tussen Diny en mij:mnxjmehfuefljfhfjmfhdfj,fhjdm,fhtj,mgnlfjnkf;sfjlregjiollgjikf'/'.
    maar ik heb toch gelijk.
    jullie hebben toch ondanks het slechte weer leuke dingen om te zien en te ervaren.
    dis blijf genieten en gekke borden volgen.

• 03 Augustus 2012 - 18:46

Marianne:

Ook weer een leuke dag zo te lezen. Nick wilde je zelf niet surfen? Heerlijk geluncht op het terras ! maar helaas later weer met regen gelopen.
    Op naar morgen dan is het droog!?!?!?
    Lieverds blijf heerlijk genieten weer of geen weer.
    Gr. Marianne

• 03 Augustus 2012 - 19:50

Nick Van Der Laan:

Alle foto's zijn geplaats.
    Ook bij de vorige dagen.
    Veel plezier met kijken.
    Nick

• 04 Augustus 2012 - 09:21

Diny:

Jammer van de de regen maar wat zien jullie prachtige kastelen en mooie natuur. Waterval en klimmen tegen de rotsen met toch wel slecht weer, jullie zijn echte kanjers en doorzetters. Jullie brengen het ook zo mooi in beeld, echt oog voor, ik zit hier echt mee te genieten. Wij sturen wat warmte naar jullie toe het zonnetje dat zijn jullie zelf.