Woensdag 1 augustus 2012 - Reisverslag uit Beddgelert, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu Woensdag 1 augustus 2012 - Reisverslag uit Beddgelert, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Woensdag 1 augustus 2012

Blijf op de hoogte en volg Nick

01 Augustus 2012 | Verenigd Koninkrijk, Beddgelert

Lieve mensen,
Vandaag een enorm regenachtige dag gehad. Het komt de hele dag met bakken naar beneden.
We hebben dus de wandel-plannen aan de kant geschoven en zijn gewoon een mooie rondrit in de omgeving gaan maken.
Langs het strand lopen zat er niet in, dus daar hebben we maar heel even gelopen. Maar we waaiden bijna weg dus gauw de auto weer in.
Vervolgens naar een Landgoed, waar wij de tuin en het grote huis van de markies mochten bezichtigen. We boften want toen we de tuin inliepen, werd het net even droog. Dus hebben wij genoten van een typisch Engelse tuin: strak aangelegde perken maar een prachtige bloemenweelde. Wij hebben een paar foto's gemaakt maar het uploaden lukt nog steeds niet. Helaas!
Het grote huis was geweldig. We mochten in alle kamers kijken en alles was nog volledig ingericht. Terwijl het huis oorspronkelijk in 1820 gebouwd was. Van vader op zoon is het doorgegeven en bewoond. De laatste markies is er in 1976 uit gegaan en sindsdien is het opengesteld voor publiek. Dus zagen wij geweldig mooie werkkamers maar ook de slaapkamer van de markiezin was enorm mooi. Wij hebben echt lopen genieten.
Nu zijn we terug in het hotel waar we in de bar Wifi hebben en dus even kunnen internetten. En dat alles onder het genot van een wijntje voor Irene en een enorme pint voor Nick.
Zo redden wij het wel even.
Tot morgen, Irene en Nick

• 01 Augustus 2012 - 18:45

Tonny:

Jullie hebben ook zo'n zwaar leven!!!!
    Terwijl wij hier prachtig weer hebben. Tjonge, tjonge. dat is afzien!!
    Maar goed, alle gekheid op een Engels tuinstokje, jullie slaan je er wel geweldig door heen door gewoon het hele plan om te gooien en weer iets ander leuks te gaan bekijken. Inventief heet dat geloof ik.
    Ik ben toch zo enorm benieuwd naar jullie foto's en met name van de tuin. Engeland de bakermat van de tuincultuur!!
    Eens komen die er aan, die foto's. Hoe is de weersverwachting voor morgen? hopelijk beter.
    Lekker genieten van al dat andere moois wat er ook nog is, en wat zo maar op jullie padje komt.
    ik kijk weer uit naar het volgende verslag

liefs Tonny

• 01 Augustus 2012 - 19:41

Anneke:

Hier begint het nou te druppelen en het word donker.
    Ik hoop voor jullie dat je morgen mooi weer heb zo dat je lekker kan wandelen en foto s maken.
    Ook dat jullie leuke dingen kan gssn doen.
    Groetjes Anneke

• 01 Augustus 2012 - 20:31

Dear Irene en Nick,

Tja in Engeland regent het wel vaker.
    Wij hebben hier een prachtige warme dag gehad en ik stuur deze mooie zon en wamte even door naar jullie.
    Maar jullie hebben er toch weer een geweldige dag van gemaakt zo te lezen.
    Dit landhuis hadden jullie niet gezien als het mooi weer was en wandelen zal zeker nog lukken (overigens loop je toch wel veel zo'n dag).
    Ja die Engelse tuinen zijn echt prachtig. Ook ik ben benieuwd naar de foto's. Die zien wij gewoon achteraf toch!

• 01 Augustus 2012 - 20:32

Dear Irene en Nick,

Tja in Engeland regent het wel vaker.
    Maar jullie hebben er toch weer een geweldige dag van gemaakt zo te lezen.

• 01 Augustus 2012 - 20:33

• 01 Augustus 2012 - 20:35

• 01 Augustus 2012 - 20:37

• 02 Augustus 2012 - 11:07

Diny:

Mooi hé hoe ze toch ook in 1820 leefde, we zien de foto’s later maar zie er al naar uit. Fijn dat het weer even mee zat toen jullie de tuin konden bekijken. Jullie hadden al veel gelopen deze dag was even rust voor jullie voetjes, kan je er weer extra tegen aan om nog mooie dingen te bekijken. Fijn dat je ons op de hoogte houd, zonder foto’s genieten we van je verhaal en van het feit dat jullie het goed hebben.