Maandag 30 juli 2012 - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu Maandag 30 juli 2012 - Reisverslag uit Llangollen, Verenigd Koninkrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Maandag 30 juli 2012

Blijf op de hoogte en volg Nick

30 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Llangollen

Lieve mensen,
Wij zitten hier in een uithoek van Engeland waar de internet-verbinding heel moeizaam is. Meestal hebben we geen verbinding. Nu weer even terwijl we in de bar van ons hotel zitten in te drinken! Jawel, het leven van een toerist is best zwaar hoor!
Maar goed, ik heb mijn IPad bij me en kan dus wel een verslag typen maar geen foto's opladen. Dat laatste proberen we dus een andere keer.
Gisteren tijdens de reis van York naar Llangollen hebben we veel regen gehad. Het was jammer genoeg geen doen om uit de auto te stappen en iets moois te gaan bekijken want er was een mistig regengordijn waardoor we niets zagen. Dus zijn we maar op ons gemakje naar het volgende hotel gereden. Vandaag een hotel met Spa-Faciliteiten zoals sauna, whirlpool etc. Nick is nogal gecharmeerd van de masseuses die er rond lopen.
Maar helaas voor hem (ha ha) was het vandaag prachtig weer dus hebben we een grote wandeltocht langs de rivier de Dee gemaakt. Een prachtig stuk rivier met veel watervallen. En we hebben ook nog een boottocht van 2 uur gemaakt in een soort fluisterboot. Dat was vreselijk lachen aangezien er een buslading van 80 bejaarden de boot in werd geladen. Veel mensen in een rolstoel waarvoor we allemaal aan een kant van de boot moesten gaan hangen zodat de ingang heel laag kwam te liggen en de rolstoelen er in konden. De bejaarden maakten continue grapjes en wij hebben dubbel gelegen om het hele stel!!
Na 2 uur varen hebben wij het hele zooitje uit de boot gehesen en ze uitgezwaaid in de bus. Leuk om zoveel verschillende mensen te ontmoeten.
Nu gaan wij ons buigen over de reis van morgen naar Snowdonia, waar wij met een stoomtreintje naar de bergtoppen gaan. We zijn zeer benieuwd. Helaas stond in de brochure van het hotel dat ze geen internet hebben. Dat dat nog bestaat hè........
We gaan morgen een manier zoeken om contact te houden met jullie.
Knuf, Irene en Nick

• 30 Juli 2012 - 20:32

Jose:

wat een goed plan met dat treintje, als hij het maar redt.
    anders even duwen met zijn allen.
    er schijnt daar ook een heel mooi kasteel te zijn: even zoeken en je hebt wat.
    en heel veel schapen: wol?
    er valt dus daar heel wat te beleven.
    misschien komen jullie de rolstoelers wel weer tegen.haha
    gewoon lekker genieten.
    hier regent het al weer.

• 30 Juli 2012 - 21:43

Deb:

Haha, die arme Nick. Vaak pokkeweer daar en net nu hij wilt gaan genieten van een welverdiende massage van een masseuse, gaat die zon schijnen. God heeft m horen brommen en Irene, jouw kop sprak boekdelen... Big smoke, denk ik zó...
    Lachen dat jullie zoveel LOL hadden met de hanggroep ouderen. Maakt zó.n dag altijd nog gezelliger.
    Geniet van jullie treintje naar de top.

Tot horens..

• 30 Juli 2012 - 21:43

Deb:

Smoke is smile...

• 30 Juli 2012 - 22:21

Diny:

Jammer geen foto’s maar dat maak je goed met je mooi geschreven verhaal hihi zie jullie hangen in de boot bejaarden, echt een top vakantie hihi. Mooie bootreis met mensen die op leeftijd zijn en mooie goede humor hebben, bijzonder om op deze manier anderen mensen te ontmoeten maar goed dat jullie niet verlegen zijn aangelegd.

Inderdaad niet voor te stellen, geen internet, hoe kan je het uitzoeken hihi je zou toch ontwennings verschijnselen krijgen. Verder wel luxe in het hotel dat vergoed dan veel, apart toch om aan de bar te typen en naar ons te schrijven. Geniet van alles, vooral zo fijn met elkaar zijn. Hoop niet dat de trein van de N.S. is want dan is er misschien geen trein verkeer mogelijk en dat zou toch heel jammer zijn. Met spanning wacht ik morgen weer af............................