Dinsdag 14 augustus - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu Dinsdag 14 augustus - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Dinsdag 14 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

14 Augustus 2018 | Frankrijk, Tours

De reis gisteren naar Tours is prima gegaan. Lekker om de beurt gereden, wat voor ons allebei goed werkte.
Rond 1800 uur kwamen wij aan bij het Ibis Hotel, waar wij hartelijk welkom werden geheten met een lekker koud glaasje wijn! Helemaal top
Daarna lekker douchen en hoppa naar een heerlijk diner met eend en veel sla! Verrukkulluk !
We hebben de route voor vandaag goed bekeken en besloten het laatste hotel over te slaan en door te rijden naar Zeist.
Wel met een kleine tussenstop in Etten-Leur voor een kopje thee bij oma.
En dan lekker door naar ons eigen huis en bed!
Ik laat jullie vanavond nog even weten. Dan weten jullie zeker dat we veilig thuis zijn
Groetjes, Irene en Nick

• 14 Augustus 2018 - 15:28

Sija:

Ik denk dat ik het zelfde gedaan had. veilige reis verder

• 14 Augustus 2018 - 16:46

Marianne:

Welkom thuis Irene en Nick. Nu lekker op he gemak bijkomen van deze mooie reis

• 14 Augustus 2018 - 20:13

Irene En Nick:

We zijn weer veilig thuis.
    Wel moe, maar heerlijk om weer thuis te zijn.
    Dank voor jullie lieve reacties en tot ziens,
    Irene en Nick

• 14 Augustus 2018 - 20:36

Tonny:

Wat heerlijk dat jullie weer veilig thuis zijn! blij om!!Wat zullen jullie lekker slapen in eigen bedje. Alleen even aan denken dat je morgenochtend zelf je ontbijt moet regelen he!!!
    Dank voor de meereis!!. Liefs Tonnyx