Donderdag 6 augustus - Reisverslag uit Greve in Chianti, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu Donderdag 6 augustus - Reisverslag uit Greve in Chianti, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Donderdag 6 augustus

Blijf op de hoogte en volg Nick

06 Augustus 2015 | Italië, Greve in Chianti

Jose heeft ons geholpen aan het adres van de slager met de heerlijkste hammen: Greve in Chianti. We dolen rond op het mooie plein met een prachtig standbeeld en vinden tenslotte de slager.
We kijken onze ogen uit: overla aan het plafond hangen de hammen. En het ruikt er verukkulluk!
Dus een lekker ham en heerlijke salami uitgezocht en alles laten sealen voor de tocht naar Nederland. We genieten al,bij voorbaat.
En daarom blijven we ook maar even lunchen bij de slager. Tenslotte moeten we even de ham en de wijn van de buurman proeven! Ha ha.
Wat een topdag! Ondanks de hoge temperatuur van 38 graden genieten we volop.
De meter in de auto geeft zelfs 43 graden aan!! Pfffft, tijd voor een ijsje.
Morgen gaan wij de dag besteden aan opruimen en inpakken.
En zaterdag doen wij dan de eerste 450 km. We overnachten dan ergens in de buurt van Turijn. Ook weer leuk, want daar zijn we nog nooit geweest.
Als we in dat hotel,wifi hebben, laten we jullie even weten hoe de trip is gegaan.
Lieve groetjes, Irene en Nick

• 06 Augustus 2015 - 18:09

Deb:

Zag de foto's op FB vd ham etc. Kreeg t water in mijn mond.
    Geniet nog maar even lekker.

Xxxxx

• 06 Augustus 2015 - 18:15

Marianne:

Kijk, aan Jose heb je wat! Vorig jaar hebben wij van jullie heerlijke hammen geproefd.
    Een zeer geslaagd dagje weer dus!
    Heerlijk voor jullie! Niets moet alles mag! Koesteren en succes morgen liefs

• 06 Augustus 2015 - 19:05

Jose:

maar goed dat jij van die mooie verslagen maakte en plakboeken met duidelijke foto's.
    Fijn dat het gelukt is, en proeven is altijd goed.
    Nog veel plezier en geniet nog even lekker van de Italiaanse luchten en kruiden en hammen en bloemen en vooral,de mensen

• 06 Augustus 2015 - 19:46

Diny:

Heerlijk dat mooie weer, prachtige natuur..... dan met lekker eten er bij is toch echt vakantie vieren en dan de nadruk op een klein feestje om zo te kunnen genieten. Dat neem je weer mee in je hart.
    Nu rustig gaan inpakken en weer richting Nederland waar het ook heerlijk warm is. En weer kleine warme hartjes op oma en opa wachten. Wens jullie goede reist terug en ook daar weer mee iedere dag even genieten.

Jullie hebben even niets gehoord van mij maar dat komt omdat ik op een camping in Nederland was zonder internet, wat een gemis...... en toch niet meer van deze tijd.

• 07 Augustus 2015 - 16:29

Sija:

Lieve Irene en Nick, een heel fijne terug weg en doe kalm aan net zo als de heenweg

• 09 Augustus 2015 - 16:22

Tonny:

echte een hammen-topdag. Nog van gedroomd?? en wie wat bewaart, laat het dicht sealen. ik denk dat ze begin november op z'n lekkerst zijn!!
    arriverderci Italie, maar eerst nog even langs Turijn. ik ben benieuwd wat voor moois die stad te bieden heeft. lees het graag!! goede reis, liefs Tonny