Donderdag 30 juli - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu Donderdag 30 juli - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 juli

Blijf op de hoogte en volg Nick

30 Juli 2015 | Italië, San Gimignano

Vandaag gaan we naar San Gimignano, de stad met de 14 torens uit de Middeleeuwen.
Het is prachtig weer met een temperatuurtje van 34 graden. Dus veel drinken en petjes op!
Het stadje is prachtig, veel mooie oude gebouwen en ook leuke winkeltjes.
We lunchen op het grote plein met heerlijke salades en verukkullukke parmaham. Smullen!
En dan lopen we naar de wereldberoemde ijsmaker, deze heeft elk jaar de wereldprijs gewonnen. We kunnen haast niet kiezen zoveel smaken en gaan uiteindelijk voor mango, niociola, pistache, limoen en noten. In de schaduw zitten we heerlijk te smullen, mmmmmmmm
Esmée doet het geweldig in dit warme weer. Ze lacht de hele dag, en daardoor liggen wij ook steeds in een deuk
We zetten het meegenomen zwembadje op onder de bomen en dat is pas echt lachen. Ze spettert rond in het badje en lacht aan een stuk door.
Savonds heerlijk aan de wijn met Sylvia en lekker kletsen, zooooo fijn!
We genieten volop.
Zie de foto's.
Tot morgen,
Irene, Nick, Sylvia en Esmée

• 01 Augustus 2015 - 22:39

Marianne:

Hoeveel torens zijn er nog in die mooie plaats? Han dacht 19 . Ik weet het niet meer.
    Bye bye

• 03 Augustus 2015 - 14:37

Tonny:

Heerlijk ook dat culturele er weer bij. Lijkt me een geweldig stadje. en Wat leuk, Han en Marianne en Coby dat jullie dit ook gezien hebben! Maak je weer een mooi reisverslag Irene??!!