Dinsdag 28 juli - Reisverslag uit Colle di Val d'Elsa, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 juli - Reisverslag uit Colle di Val d'Elsa, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 juli

Blijf op de hoogte en volg Nick

28 Juli 2015 | Italië, Colle di Val d'Elsa

Vandaag zijn wij bikkels: bij een temperatuur van 35 graden hebben we onze sportschoenen aangetrokken en een lange wandeling gemaakt!
Wel flesjes water mee, want dat was hard nodig! Ha ha
Maar het gaf veel voldoening en zo worden we ongemerkt ook nog lekker bruin.
Daarna was het volgens de traditie natuurlijk ijs eten, vandaag meloenijs en notenijs, we hebben zitten smullen! Zie foto
Bij thuiskomst hadden wij nieuwe buren gekregen: een kudde geiten. Wat een gezellige beesten met het gerinkel van hun belletjes. Ze lopen op een open weiland en steken zelf de weg over naar een ander weiland. Iedereen in de straat weet dat en houdt daar rekening mee. Gezellige boel,hier!
Morgen gaan wij vroeg opstaan en naar het vliegveld van Florence om Sylvia en Esmee op te halen. Wij hebben er reuze zin in!
Gelukkig kwam signorina Anna vanavond nog even vragen of alles klaar stond voor de bambino, ha ha, wat een mens!
Tot morgen,
Irene en Nick

• 29 Juli 2015 - 07:19

Marianne:

Jullie zijn inderdaad toppers bij die temperatuur! En dan hebben jullie lekker ijs verdiend hoor! Klinkt goed Melen en notenlijn. Ik zie jullie nog wel eens op het platteland gaan wonen zo gezellig met al die beesten. heel veel plezier straks! leuk dat signora straks nog meer op bezoek komt voor de bambina.

• 29 Juli 2015 - 07:25

Marianne:

Ik kon de laatste foto's niet openen jammer.

• 29 Juli 2015 - 09:22

Coby Linders:

Goedemorgen lieve mensen, al geitenijs geproefd? Kan ik voor de bambino nog wat opsturen? Veel plezier met z,n 4.moelkes Coby

• 29 Juli 2015 - 09:30

Anneke:

Goedemorgen Irene en Nick

Ik ben een beetje laat met reageren maar ben ook al 2 keer naar het ziekenhuis geweest.

Jullie zijn altijd al bikkels geweest .
    Genieten jullie maar lekker er van .
    Liefs Anneke

• 31 Juli 2015 - 21:26

Tonny:

Heej bikkels, hoe gaat ie? Nog steeds aan het ijs? Als het een ijskuur is moet je hem helemaal afmaken he, niet tussentijds stoppen. Anders moet je opnieuw beginnen. dat wil je toch niet........ of wel!!! Syl en Esmee al gearriveerd? Gezellig, genieten met elkaar in een zonnig. mooi Italië. Hier schijnt sinds vandaag ook weer de zon. Ook leuk!! liefs Tonny