Vrijdag 24 juli - Reisverslag uit Como, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu Vrijdag 24 juli - Reisverslag uit Como, Italië van Nick Laan - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24 juli

Blijf op de hoogte en volg Nick

24 Juli 2015 | Italië, Como

Vroeg wakker wegens slechte bedden, met doorzakkende matrassen. Dus eerst maar even whatsappen met Martin, die vandaag jarig is! Happy birthday!
Vandaag een vroege start richting Zwitserland. Het is enorm druk onderweg, dus wij blijven kalmpjes op de rechterbaan.
Voor de Gotthart tunnel staat een file van 21 kilometer! Dus na 3 uur stilstaan, besluiten we bij de eerstvolgende mogelijkheid de pass te nemen en rijden over kamikaze weggetjes met een adembenemend uitzicht over de top van de berg.
Puur genieten!
Daarna richting Italie in een lange sliert auto's. Ineens trapt Nick stevig op de rem, aangezien de caravan voor ons gigantisch begint te slingeren. Nog geen seconde later zien we de caravan omslaan, terug glijden over de weg en op een meter voor onze auto tot stilstand komen! Even blijven we doodstil zitten ademhalen, maar dan springt Nick de auto uit om de mensen van die caravan te gaan helpen: hun auto staat dwars tegen de vangrail aan maar ze komen er gelukkig met de schrik vanaf!
We rijden heel langzaam aan weer door de volgende file in. En zijn uiteindelijk pas om 20.30 uur bij ons volgende hotel in Como aan het meer. Even lekker uit eten geweest en bijgekomen van vandaag.
Morgen zullen we ons huis in Colle Val d' Esta bereiken. Tot dan,
Irene en Nick

• 24 Juli 2015 - 22:39

Jose:

goh dat was een enerverend dagje.
    Dat vergeet je niet meer zo snel.
    Maar denk maar aan de mooie tocht onderweg.
    En aan een geluksengeltje op jullie schouders

• 24 Juli 2015 - 23:43

Tonny:

Allereerst van Harte gefeliciteerd met Martin!!
    Wel wonderlijk: zit ik jullie reisverslag te lezen komt er iedere keer een reclame tussendoor over een uitvaartverzekering. Nou ja, .....
    Nick, jij hebt echt een vooruitziende blik, echt geweldig. en natuurlijk een dosis reiservaring van heb ik jou daar. Mensen, wat een geluk, en wat een geluk voor die andere mensen. Maar even bijkomen inderdaad. Geweldig zo'n reddende engel in de auto!!
    Fijn dat jullie weer op de tweede stek zijn al is het wat later. en goed om dat aan een lekker etentje even te verwerken. Hopelijk de bedden beter dit keer. Slaap lekker en tot het volgende verslag.!

• 25 Juli 2015 - 10:08

Cobylinders:

Proficiat met Martin en veel aarde engelen voor onderweg in die drukte. Moelkes Coby

• 25 Juli 2015 - 11:03

Marianne:

Jeetje wat een nare ervaring! Gauw vergeten en heerlijk het laatste stukje naar die prachtige plaats! Goede reis verder liefs

• 25 Juli 2015 - 17:32

Diny:

Wat een spannende vermoeiende reis voor jullie. Je had gedacht in de middag al in je hotel te zijn maar dat valt tegen. Nou als de rest van de reis maar mee zal vallen en de vakantie goed kan beginnen, rust en genieten van en met elkaar, in een mooie omgeving. Gelukkig hebben jullie geen last van de stakingen van de boeren en ook niet van de storm die nu over Nederland raast.
    Misschien jullie in de zon met lekker wijntje? Wij genieten op afstand mee,

Beetje laat maar als nog gefeliciteerd met Martin, op naar een komende mooi jaar met elkaar en zijn leuke gezin.